دلتنگم خدا کجایی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بزن پیکو

پیک اولو بزن ب سلامتی اون سربازی ک توپادگانه وموقع شام ب عشقش فک میکنه

اماعشقش داره شامو با ی عشق دیگه کوفت میکنه......

پیک دومو بزن ب سلامتی دختری ک سر سفره ی عقدش بجای گفتن بااجازه ی بزرگترها

گفت؟؟؟با اجازه ی عشقی ک نزاشتن بهش برسم......

پیک سومو بزن ب سلامتی سه یار!تنهاییٰ،شب،سیگار......

پیک چهارمو بزن ب سلامتی اونی ک نگفت باهمه فرق دارم اماثابت کرد....

پیک پنجمو بزن ب سلامتی اونی ک رفتو تنهام گذاشت ولی هنوزم

تاریخ تولدش رمزگوشیمه.....

پیک شیشمو بزن ب سلامتی همه ی اونایی ک دلشون هوای آغوش عشقشونو کرده

ولی جز زانوهای غم چیزی واسه بغل کردن ندارن....

پیک هفتمو بزن ب سلامتی شبایی ک گریه کردی اما حتی نمیدونی برای چی....

پیک هشتمو بزن ب سلامتی مردایی ک هیچوقت سختی مرد بودنو باراحتی

نااااااااااااامردی عوض نمیکنن.....

پیک نهمو بزن ب سلامتی پسری ک ب رفیقش گفت اونورو نگا،ولی رفیقش گفت:

من ب عشقم قول دادم چشم چرونی نکنم گفت:ن رفیق اونورو ببین

اون پسره کیه باعشقت.....

ودر آخر بزن این پیکه لعنتیو بزن ب سلامتی دلم این دلههههههههه لعنتی خودم

ک هزار بار شکست اما هنوزم شکستن بلد نیست.........

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت17:08---21 تير 1393
عالیییییییییییییییییییی . اقا با اجازت من از مطالبت استفاده کردم.
پاسخ:گذاشتم ک استفاده بشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دختری تنها میون عالم در 16:4 | |